Вікна
Склопакети
Аксесуари
Системи (бренди)
Постачальники
Рейтинг компаній
Рейтинг сайтів
Ціни за типами вікон
Розрахунок ціни на вікна
Розрахунок міцності вікон
Розрахунок енергоефективності
Огляд ринку СПК в Україні за III квартал 2016 року

Огляд ринку СПК в Україні за III квартал 2016 року

Огляд складено на основі опитування керівників найбільших виробничих підприємств України
calendar_today
18 листопада 2016
query_builder
visibility
929
Введення

У III кварталі 2016 року спостерігалося певне пожвавлення віконного ринку України. Згідно з результатами огляду, активний сезон продажів приніс гравцям віконного ринку приріст в обсягах у середньому на 10-20%. Сприятливими факторами цього стали: стабілізація економіки країни, поліпшення транспортного сполучення в східних регіонах і розширення внутрішнього попиту на продукцію галузі завдяки активізації будівельної діяльності. Незважаючи на те, що платоспроможність українських громадян не збільшилася, усвідомлена потреба українців в утепленні зросла, що призвело до збільшення попиту на енергозберігаючі віконні конструкцій. У зв'язку з перерахованими вище факторами, резонно зросла кількість відвідувачів у дилерських салонах, чого не спостерігалося вже кілька кварталів поспіль. У таких умовах компанії змогли зосередити свої сили на розвиток свого продукту, бренду, сервісу і дилерської мережі.

Проте, оптимістичний настрій опитаних за підсумками III кварталу змінюється обережною оцінкою майбутнього періоду. У IV кварталі 2016 року більшість керівників СПК передбачають зростання ринку, але в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, не таке активне.

65% компаній відзначили збільшення обсягів ринку в III кварталі 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого.

80% респондентів позначили підвищення цін на готові вироби у звітному періоді в порівнянні з попереднім кварталом.

50% компаній у III кварталі 2016 року вибрали стратегію розвитку, приділяючи увагу бренду, продукту і сервісу.

74% опитаних компаній розширили дилерську мережу, із них 25% — «вийшли» на нові території.

72% компаній відзначили збільшення числа відвідувачів у дилерських салонах у III кварталі 2016 року.

Стан справ у галузі

Сезонне пожвавлення на ринку, економічна складова і затребуваність енергозберігаючих конструкцій дали явний приріст українського ринку СПК у III кварталі 2016 року. Це підтверджують результати проведеного нами опитування — 65% респондентів вказали на збільшення обсягів ринку у звітному періоді. Причому 40% із них відзначили збільшення ємності ринку в діапазоні 10-20%. Однак якісні зміни в галузі помітили не всі. П'ята частина респондентів все ж позначили зниження даного показника, а для 15% опитаних ринок залишився на рівні аналогічного періоду минулого року, підтверджуючи тим самим те, що ринок продовжує розвиватися нерівномірними темпами для різних його учасників.

У III кварталі було зафіксовано зростання цін на готові вироби через неодноразове підвищення вартості склопакетів. Зміни в прайсах підтвердили 80% опитаних компаній, більша частина з них відзначили підвищення ціни на 5-10%.

У своїй діяльності більшість підприємств керувалися стратегією розвитку та оптимізації витрат, причому два напрямки не виключали, а скоріше доповнювали один одного. Постійне вдосконалення виробництва і бізнес-процесів дозволили компаніям скоротити витрати і направити свої сили і засоби на розвиток бренду, продукту і сервісу. І, безумовно, в активний період продажів компанії приділяли належну увагу розширенню дилерської мережі.

У розрізі вартісної категорії в III кварталі у більшій частині респондентів (51%) переважала продукція стандарт-класу. Трохи менша кількість опитаних (42%) зазначили, що реалізовували переважно продукцію економ-сегмента. У даному випадку варто відзначити, що істотна частина компаній згідно з тенденціями європейського віконного ринку почала укомплектовувати продукцію стандарт-сегмента більш функціональними елементами (в більшій частині це відноситься до таких комплектуючих, як скло і фурнітура). А ось продаж продукції преміум-класу в III кварталі були невисокі — всього 7% опитаних компаній реалізовували продукт даного сегмента активно.

Як змінилася ціна готових виробів у III кварталі 2016 року щодо II кварталу 2016 року?
Ціна готових виробів у III кварталі 2016 року
Діаграма AXOR INDUSTRY
Як Ви оцінюєте обсяг ринку СПК у III кварталі 2016 року щодо III кварталу 2015 року?
Обсяг ринку СПК у III кварталі 2016 року
Діаграма AXOR INDUSTRY
Продукція якого цінового сегмента переважала у Вашому обсязі продажів у III кварталі 2016?
Ціновий сегмент продукції
Діаграма AXOR INDUSTRY
Що найбільш повно відображає діяльність Вашої компанії в III кварталі 2016 року?
Діяльність Вашої компанії в III кварталі 2016 року
Діаграма AXOR INDUSTRY
Канали збуту
 
Автор:
Стаття публікується на правах реклами
Думка редакції OKNA.ua може не збігатися з думкою автора
1 2 3 Наступна

Огляд ринку
Індекс настрою дилерів віконних компаній у ІІІ кварталі 2016 року
Аналітика віконного ринку
Інтерв'ю номера
Talisman: як продавати вікна в Америку
Про особливості експорту української віконної продукції на зовнішні ринки
Огляди
Як вибрати якісний дверний замок для металопластикових дверей?
Переваги замків AXOR Door Line DL
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями