Компанія VEKA Ukraine оголошує про початок роботи цілодобового Контакт-центру 0 800-303-305. З його допомогою клієнти зможуть отримувати вичерпну інформацію про те, де і як можна замовити необхідні для них послуги, а також отримають професійну консультацію з інших питань.
Створення контакт-центру в компанії VEKA Ukraine продиктовано вимогою часу і свідчить про високий рівень організації роботи компанії, успішну бізнес-стратегію та високу корпоративну культуру.
Завдяки створенню контакт-центру компанія VEKA отримала можливість максимально ефективно комунікувати з клієнтами. Так, передбачений безкоштовний дзвінок впливає на вибір клієнта саме на користь компанії.
Аналізуючи роботу операторів контакт-центру і запис питань клієнтів, можна буде набагато ефективніше організувати обслуговування, а також найбільш об'єктивно не тільки вирішувати конфліктні ситуації, але і передбачати їх виникнення. Інформація, отримана від контакт-центру, дозволить складати необхідну статистику.
Крім того, контакт-центр надає і підтримку on-line консультанта на веб-сервісі VEKA Ukraine. А це вже індивідуальний підхід до кожного відвідувача, оперативність у вирішенні питань, збільшення лояльності, а значить, підвищення іміджу та довіри до компанії.
VEKA Ukraine запустила цілодобовий контакт-центр
17 квіт. 2024 р.
9 лют. 2022 р.
11 січ. 2022 р.
4 січ. 2022 р.
29 груд. 2021 р.
22 груд. 2021 р.
26 квіт. 2024 р.
26 квіт. 2024 р.
25 квіт. 2024 р.
23 квіт. 2024 р.
23 квіт. 2024 р.
22 квіт. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.