VEKA VS 2021: перевірку на міцність пройдено
VEKA Україна

VEKA VS 2021: перевірку на міцність пройдено

2021 продовжив випробовувати всіх на міцність. Ми стійко прийняли цей виклик, змогли мобілізувати свої сили, навчилися жити та активно працювати у складних умовах пандемії. Завдяки рішучості, налагодженим процесам, професійній команді колег та партнерів, VEKA Україна пройшла всі випробування та змогла успішно завершити цей рік. Отже, пропонуємо згадати найцікавіші події року та досягнення, які ми здійснили разом.

Нове призначення у менеджменті компанії

З квітня цього року за стратегічне позиціонування продажів VEKA в Україні відповідає Алекс Вілл, призначений комерційним директором компанії. Алекс Вілл працює понад 17 років у головному офісі VEKA Group у Зенденхорсті (Німеччина), напрямок інвестиційного менеджменту. Алекс Вілл супроводжував розвиток компанії VEKA Україна з моменту її заснування і досі.

«Саме тому Алекс Вілл якнайкраще підходить для реалізації цього важливого завдання, адже він дуже добре знає ринок і нашу компанію», — каже Генеральний директор ТОВ «VEKA Україна» Йозеф Лео Бекхофф, задоволений новим призначенням до складу директорату.

Немає межі досконалості

Заявлена ​​ще минулого року презентація нової підйомно-розсувної системи VEKAMOTION, а також варіанти зі збільшеною площею скління VEKAMOTION MAX відбулася. VEKA мала представити ці еволюційні рішення, створені на базі легендарної підйомно-розсувної системи VEKASLIDE, ще у 2020 році на виставці FENSTERBAU FRONTALE. Але карантинні обмеження скоригували плани. Проте обидві системи компанія VEKA Україна цього року успішно вивела на ринок. Вони багато в чому перевершують свою попередницю за своїми характеристиками та естетикою, тому не дивно, що система VEKAMOTION MAX була удостоєна премії «Red Dot Award» за неперевершену якість продуктового дизайну. Як відзначило високе журі, система дуже вразила експертів своєю естетикою та функціональністю. Варто додати, що у червні VEKAMOTION MAX

була представлена ​​на виставці «Дизайн на сцені» у Музеї дизайну Red Dot в Ессені, Німеччина.

Сьогодні VEKAMOTION MAX – це не просто виставковий зразок висококласних технологій та дизайну, а цілком реальне втілення нової розробки у життя партнерами VEKA.



«Jet Black» - чорний смокінг серед сорочок у клітинку

Ще одна презентація від VEKA – новий тип ламінаційної провокаційної плівки «Jet Black». Компанія-розробник присвятила кілька років дослідженням, щоб представити цей новий варіант дизайну для ПВХ-вікон. З інноваційною плівкою Jet Black вдалося добитися чистого чорного покриття для пластикових вікон без ризику зміни кольору або характеристик під впливом зовнішнього середовища. Глибокий чорний колір плівки нагадує напівдорогоцінний камінь гагат (також званий Jet): просочена викопна деревина у перехідній фазі від лігніту до кам'яного вугілля.

Поява «Jet Black» у карті кольорів VEKA не випадкова. Це яскраве підтвердження того, що компанія не просто йде в ногу з часом і активно реагує на виклики ринку, а й певною мірою випереджає модні тенденції. Чого варта серія VEKA SPECTRAL, що активно вписалася в стильні рішення VEKA ще пару років тому, але цього року, за версією Інституту кольору Pantone, сірий став фаворитом сезону.



Комерційний директор VEKA Україна Алекс Вілл із цього приводу зауважив: «Останні тенденції в Україні успадковують європейські тренди: у фокусі великі прольоти, багато світла, безбар'єрність, естетика і, звичайно, колір та ще раз колір. Як і раніше, популярні темні відтінки і певну роль на деяких ринках починає грати чорний колір. Це стало підставою до того, що у нас з'являється «Jet Black». Відповідно до цієї тенденції, ми хочемо її підхопити і в Україні. Дизайнерам, з якими ми працюємо, ця ідея також сподобалася, і тому ми представляємо у травні новий колір».

З Digital по житті

Минулий «пандемічний» рік став переломним у переході від офлайн-комунікацій до онлайн. VEKA надала партнерам різні інструменти, за допомогою яких можна було підвищити свої професійні навички, знайомитись з новинками ринку, унікальними за своєю майстерністю проектами колег, а також активно просувати свою компанію на ринку. Тематика вебінарів стала ширшою, цікавішою та актуальнішою. Так, під час онлайн зустрічей представники VEKA та запрошені експерти знайомили учасників із новими нормами з теплозахисту; представили оновлений програмний комплекс WinDoPlan, розповіли про нюанси монтажу різних конструкцій.



І, якщо минулого року VEKA запропонувала нову форму розвитку та просування компаній-партнерів — створення партнерських сайтів, то цього року було зроблено наступний крок – навчання партнерів створенню власного сайту в рамках вебінару «Створюємо сайт віконної компанії за годину», а також вебінар на тему «Google Мій бізнес».

Про те, що YouTube-канал VEKA продовжує залишатися лідером серед інших засобів комунікації, свідчить зростаюча з геометричною прогресією кількість підписників.



Цікава тематика, професійна зйомка та грамотні коментарі професіоналів залучають на канал десятки тисяч глядачів, яким цікаві і нові технології у віконній галузі, і допомога у виборі вікон, дверей для приватних будинків та багатоповерхівок. Особливою популярністю користувалися, звичайно, ролики, присвячені розсувним конструкціям та проектам з їх встановленням – майже по 200 тис. глядачів зібрали відео про панорамне скління котеджів, а новосели поставили на третє місце у рейтингу популярності відео з актуальною назвою «Чому в новій квартирі міняють вікна?».



Не сидимо на місці

Але не тільки інтерактивними проектами був цікавий рік, що минає. У березні VEKA разом із партнерами взяла участь у найбільшій виставці країни InterBuildExpo-2021. Серед експонатів було представлено smart-вікно з датчиками, що дозволяють управляти конструкцією за допомогою смартфона; вхідні двері останнього покоління, які можна відкрити тільки за допомогою відбитка пальця господаря або за допомогою «фейс-контролю», та багато іншого.

У середині літа продовжила свою подорож містами пересувна експозиція «Вікно в Японію», в якій були представлені шедеври японського мистецтва з колекції головного редактора PRAGMATIKA Костянтина Ковшевацького. На цей раз виставку приймала Харківська муніципальна галерея. Завдяки віконним «капсулам» від компанії VEKA кожен відвідувач виставки зміг побачити, як за допомогою сучасних технологій можна забезпечити збереження крихких і світлочутливих творів мистецтва на довгі роки.

На початку жовтня VEKA Україна вперше взяла участь у третьому щорічному Саміті Ліга Майстрів, де була представлена ​​на стенді разом зі своїм офіційним партнером – компанією Goodwin.

У рамках саміту технічні фахівці обох компаній провели майстер-клас з монтажу еркерної конструкції, виготовленої з профільної системи VEKA преміум сегмента – Softline 82. Майстер-клас став гарним наочним посібником для монтажників та дозволив обмінятися досвідом та ідеями, поділитися інформацією про інноваційні розробки.

Ми не прощаємось, а говоримо «до побачення»

У грудні компанії VEKA та GEALAN повідомили про те, що не братимуть участі у міжнародних виставкових заходах навесні 2022 року. Це рішення стосується як виставки Fensterbau Frontale 2022, яка планується наприкінці березня у Нюрнберзі, так і Polyclose, у Генті у січні. Це рішення далося керівництву обох компаній не просто, адже це вже другий рік, як виставка пройде без їхньої участі.

«Це рішення, безумовно, було нелегким для нас, але на тлі невизначеної загальної ситуації навколо поширення нового штаму коронавірусу ми хотіли мати ясність у плануванні наступного року», — пояснює Генеральний директор VEKA Андреас Хартляйф.

Тому сподіваємося на краще, віримо, що завдяки нашим партнерам, колегам, друзям, ми зможемо гідно вистояти під натиском усіх негараздів та труднощів, і обов'язково зустрінемося, не в режимі онлайн, а так, щоб потиснути руку.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 390 XX XX +380 44 390 9500
+380 44 390 XX XX 0800 303 305
Ідентифікатор: 22050