Навчальний центр "VEKA Professional" 26-27 травня провів в офісі компанії "Інтергарант" навчальний семінар для менеджерів з практичного відпрацювання ефективних навичок взаємодії з клієнтами.
Проводила семінар керівник Навчального центру Оксана Царалунга. У процесі навчання було відпрацьовано безліч бізнес-кейсів і текстових скриптів для посилення іміджу менеджера як фахівця - професіонала своєї справи.
Протягом двох днів учасники семінару навчалися майстерності ведення діалогу із замовниками, як при особистій бесіді, так і в телефонній розмові. Оксана Царалунга пояснювала, як будувати діалог, щоб зацікавити клієнта асориментом, переконати його зробити вибір. Крім того, бізнес-тренер акцентувала увагу, як правильно "подати" пропонований товар, щоб не перевантажити клієнта зайвою інформацією, а розповісти про ті чи інші переваги світлопрозорих конструкцій.
По завершенні семінару Оксана відповідала на питання, допомагала розібратися і знайти правильні рішення в складних ситуаціях, які трапляються на практиці.
VEKA Ukraine
Навчальний центр "VEKA Professional" провів семінар для менеджерів "Інтергарант"
17 квіт. 2024 р.
9 лют. 2022 р.
11 січ. 2022 р.
4 січ. 2022 р.
29 груд. 2021 р.
22 груд. 2021 р.
Сьогодні 19:22
Сьогодні 09:41
1 трав. 2024 р.
30 квіт. 2024 р.
30 квіт. 2024 р.
26 квіт. 2024 р.
26 квіт. 2024 р.
25 квіт. 2024 р.
23 квіт. 2024 р.