Навчальний центр "VEKA Professional" 26-27 травня провів в офісі компанії "Інтергарант" навчальний семінар для менеджерів з практичного відпрацювання ефективних навичок взаємодії з клієнтами.
Проводила семінар керівник Навчального центру Оксана Царалунга. У процесі навчання було відпрацьовано безліч бізнес-кейсів і текстових скриптів для посилення іміджу менеджера як фахівця - професіонала своєї справи.
Протягом двох днів учасники семінару навчалися майстерності ведення діалогу із замовниками, як при особистій бесіді, так і в телефонній розмові. Оксана Царалунга пояснювала, як будувати діалог, щоб зацікавити клієнта асориментом, переконати його зробити вибір. Крім того, бізнес-тренер акцентувала увагу, як правильно "подати" пропонований товар, щоб не перевантажити клієнта зайвою інформацією, а розповісти про ті чи інші переваги світлопрозорих конструкцій.
По завершенні семінару Оксана відповідала на питання, допомагала розібратися і знайти правильні рішення в складних ситуаціях, які трапляються на практиці.
VEKA Ukraine
Навчальний центр "VEKA Professional" провів семінар для менеджерів "Інтергарант"
17 квіт. 2024 р.
9 лют. 2022 р.
11 січ. 2022 р.
4 січ. 2022 р.
29 груд. 2021 р.
22 груд. 2021 р.
20 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.