27 квітня 2018 року компанія AXOR INDUSTRY взяла участь у галузевому бізнес-форумі компанії «Віконда». Програма форуму була дуже насичена, як презентаціями керівників провідних компаній галузі, так і виступами запрошених бізнес-тренерів.
Форум зібрав понад 300 фахівців віконного бізнесу, які з великим залученням слухали виступи кожного спікера.
Основною темою всіх виступів було розкриття головного питання цього року «Як змусити тренди 2018 працювати на вас?»
Едем Хаурмаджі, директор з продажу AXOR INDUSTRY в Україні, у своїй презентації поділився аналітичними даними нашої компанії, прогнозами розвитку ринку і основними тенденціями, які вже зараз впливають на віконний ринок. Він позначив шляхи використання цих знань для збільшення якості та кількості продажів.
Зокрема, розповів про очікуване зростання обсягу ринку в середньому на 10% в поточному році; закликав компанії активізувати продажі вікон через інтернет; радив звертати увагу на продукцію преміум-сегмента, що набирає популярність останнім часом. (Це, в тому числі, і багатофункціональні вікна, оснащені антивандальними елементами, сучасна система безпеки First Tilt тощо). З грамотної подачею інформації та розширеним асортиментом продукції можна істотно збільшити обсяги продажів.
«Ринок готовий до того, щоб купувати більш якісний і дорожчий продукт, - підкреслив Едем Хаурмаджі. - Прогнозовано, продукція преміального класу зросте в попиті більш ніж в 3 рази. Важливо одне - надати покупцеві вибір і необхідну інформацію. І покупець буде Ваш!»
Едем також радив продовжувати активно співпрацювати з програмами з енергозбереження. Енергоефективність - як і раніше буде одним з основних трендів сезону.
Проблему нестачі кадрів, яка на ринку гостро присутня вже кілька сезонів поспіль, він радив вирішувати за прикладом нашої компанії - виховувати підростаюче покоління і показувати перспективній молоді, де і як можна працювати в галузі.
AXOR INDUSTRY регулярно проводить заходи щодо профорієнтації для випускників шкіл (демонструючи роботу заводу, організацію праці та взаємодію в компанії); здійснює стипендіальну програму фінансової підтримки талановитої та перспективної молоді технічних вузів; надає місця для проходження практики випускникам основних технічних вузів і навчальних закладів регіону.
Ще один важливий момент - NPS (індекс споживчої лояльності) - популярний тренд персоніфікації клієнта. Що насправді цікавить клієнтів? Як працювати з клієнтами, щоб вони радили твій продукт іншим покупцям?
Едем поділився практичним досвідом того, як рівень лояльності клієнтів AXOR INDUSTRY збільшився на 25% за підсумками року завдяки клієнтоорієнтованості компанії.
Тема персоніфікації клієнта «червоною лінією» проходила у виступах багатьох спікерів - як потужному інструменту збільшення продажів.
Дякуємо компанії «Віконда» за запрошення взяти участь у форумі. Компанія AXOR INDUSTRY завжди готова підтримувати партнерів в плані проведення галузевих форумів, а також навчальних заходів та тренінгів.
AXOR
AXOR на форумі «Віконда»: "Як змусити тренди 2018 працювати на вас?"
14 вер. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
17 лют. 2022 р.
11 лют. 2022 р.
26 січ. 2022 р.
21 січ. 2022 р.
31 груд. 2021 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.
30 жовт. 2024 р.
29 жовт. 2024 р.
29 жовт. 2024 р.