Одним із важливих аспектів проведення ефективної комунікації з клієнтами є вміння працювати із запереченнями.
Для вирішення та попередження різних конфліктних ситуацій з клієнтами, потреби і поведінки яких потрібно зрозуміти найчастіше за перші хвилини спілкування, допомагають знання психології, зокрема — основи фізіогноміки людей і психотипи клієнтів.
«Мова зовнішності» розповість, як тим чи іншим клієнтам комфортніше отримувати інформацію, що важливо для прийняття їх рішень. Кого варто підштовхнути до дії, а кого важливо не квапити. Кого досить вислухати, а кому потрібні докази, аргументи і цифри...
Розуміння таких моментів у комунікації значно знижує рівень виникнення заперечень (як зовнішніх, так і внутрішніх), а також допомагає досягти великих результатів у продажах.
Минулої середи, 6 березня, на тренінгу в AXOR Academy бізнес-тренер Наталія Шинкаренко детально знайомила слухачів з основами фізіогноміки і психотипами клієнтів: їх «яскраві» риси, мотиви, дії, потреби, особливості поведінки.
Тренінг проходив для менеджерів нашого партнера — компанії Niks-M.
У ході тренінгу детально розбиралися такі питання:
- Як зрозуміти потреби клієнта?
- Які методи дієві в роботі з різними клієнтами?
- Як виникають заперечення?
- Як грамотно вести переговори, знаючи «портрет» клієнта, а також інші питання.
Крім навчання в ході тренінгу для гостей у цей день також була проведена екскурсія заводом AXOR і представлені новинки і нові розробки компанії. Вів екскурсію регіональний менеджер AXOR INDUSTRY Роман Петренко.
По завершенні гості щиро дякували спікерам і компанії AXOR INDUSTRY за надану можливість особистого та професійного росту.
AXOR
AXOR Academy: тренінг «Ефективна комунікація» для менеджерів Niks-M
14 вер. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
17 лют. 2022 р.
11 лют. 2022 р.
26 січ. 2022 р.
21 січ. 2022 р.
31 груд. 2021 р.
20 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.