У межах загального просування бренду VEKA в Україні на початку квітня стартувала нова рекламна digital-кампанія виробника ПВХ-профілю для металопластикових вікон. Глобальною метою кампанії є донесення позиціювання VEKA до цільових аудиторій. А також підвищення впізнаваності бренду, що забезпечується досягненням максимальної взаємодії з користувачами за усіма типами трафіка шляхом їхнього охоплення рекламою на всіх пристроях. І, внаслідок цього, заохочення користувачів здійснювати цільові дії на сайті.
Кампанія складається з реклами у пошуковій системі Google, у контекстно-медійній мережі, в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також на YouTube.
Матеріали у Google мають на меті охопити максимально можливу кількість користувачів, як тих, хто вже знає про продукцію VEKA та цікавиться можливостями конкретно взятого бренду, так і тих, хто шукає інформацію про скління вікон та балконів у квартирах і заміських будинках без конкретного запиту на певні торговельні марки.
Реклама у контекстно-медійній мережі більше сфокусована на підвищення знання цільової аудиторії про VEKA, та має на меті заохочувати користувачів не просто ознайомитися з інформацією, а здійснити певну цільову дію на сайті. Максимальний ефект очікується внаслідок сегментування креативу:
- інформаційне розміщення з метою підвищити рівень знань користувачів про бренд VEKA;
- іміджеве – щоби звернути увагу користувачів на переваги продукції VEKA;
- продуктове – щоби задовольнити окремі конкретні запити від користувачів, які чітко знають, що саме вони шукають.
Крім цього, реклама у медійній мережі буде скерована на користувачів, що залишили сайт, не здійснивши (чи не завершивши) цільову дію, а також користувачів, які переглянули рекламний відеоролик та/або здійснили перехід на сайт із соціальних мереж.
Окрему увагу приділено рекламі в соціальних мережах Facebook та Instagram. У цьому випадку, безумовною перевагою системи є можливість гнучкіше налаштувати таргетинг, використовуючи широкі списки інтересів та життєвих подій (наприклад, переїзд на нове місце проживання, або ж нещодавня зміна житла друзями). Це розширює можливості та дозволяє взаємодіяти зі значно більшою кількістю користувачів.
Під час усієї кампанії також буде проводитися:
- тестування нових форматів;
- аналіз майданчиків показу реклами;
- оптимізація рекламних кампаній;
- робота із користувацькими аудиторіями.
Кампанія проводиться за підтримки та у партнерстві з цифровою консалтинговою агенцією "Ольшанський та партнери".
Стартувала нова рекламна кампанія VEKA Ukraine в інтернеті
17 квіт. 2024 р.
9 лют. 2022 р.
11 січ. 2022 р.
4 січ. 2022 р.
29 груд. 2021 р.
22 груд. 2021 р.
20 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.