Стартувала нова рекламна кампанія VEKA Ukraine в інтернеті

Стартувала нова рекламна кампанія VEKA Ukraine в інтернеті

У межах загального просування бренду VEKA в Україні на початку квітня стартувала нова рекламна digital-кампанія виробника ПВХ-профілю для металопластикових вікон. Глобальною метою кампанії є донесення позиціювання VEKA до цільових аудиторій. А також підвищення впізнаваності бренду, що забезпечується досягненням максимальної взаємодії з користувачами за усіма типами трафіка шляхом їхнього охоплення рекламою на всіх пристроях. І, внаслідок цього, заохочення користувачів здійснювати цільові дії на сайті.

Кампанія складається з реклами у пошуковій системі Google, у контекстно-медійній мережі, в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також на YouTube.

Матеріали у Google мають на меті охопити максимально можливу кількість користувачів, як тих, хто вже знає про продукцію VEKA та цікавиться можливостями конкретно взятого бренду, так і тих, хто шукає інформацію про скління вікон та балконів у квартирах і заміських будинках без конкретного запиту на певні торговельні марки.

Реклама у контекстно-медійній мережі більше сфокусована на підвищення знання цільової аудиторії про VEKA, та має на меті заохочувати користувачів не просто ознайомитися з інформацією, а здійснити певну цільову дію на сайті. Максимальний ефект очікується внаслідок сегментування креативу:
- інформаційне розміщення з метою підвищити рівень знань користувачів про бренд VEKA;
- іміджеве – щоби звернути увагу користувачів на переваги продукції VEKA;
- продуктове – щоби задовольнити окремі конкретні запити від користувачів, які чітко знають, що саме вони шукають.

Крім цього, реклама у медійній мережі буде скерована на користувачів, що залишили сайт, не здійснивши (чи не завершивши) цільову дію, а також користувачів, які переглянули рекламний відеоролик та/або здійснили перехід на сайт із соціальних мереж.

Окрему увагу приділено рекламі в соціальних мережах Facebook та Instagram. У цьому випадку, безумовною перевагою системи є можливість гнучкіше налаштувати таргетинг, використовуючи широкі списки інтересів та життєвих подій (наприклад, переїзд на нове місце проживання, або ж нещодавня зміна житла друзями). Це розширює можливості та дозволяє взаємодіяти зі значно більшою кількістю користувачів.

Під час усієї кампанії також буде проводитися:
- тестування нових форматів;
- аналіз майданчиків показу реклами;
- оптимізація рекламних кампаній;
- робота із користувацькими аудиторіями.

Кампанія проводиться за підтримки та у партнерстві з цифровою консалтинговою агенцією "Ольшанський та партнери".
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 390 XX XX +380 44 390 9500
+380 44 390 XX XX 0800 303 305
Ідентифікатор: 20263