Хочеш, не хочеш - все буде Digital! - підсумки року від VEKA Україна
VEKA Україна

Хочеш, не хочеш - все буде Digital! - підсумки року від VEKA Україна

На початку року ніхто й гадки не мав, які “сюрпризи” принесе нам 2020-й. І віконна галузь не залишилася без своєї порції новин. Проте VEKA Україна відпрацювала цей період досить успішно, і вийшла з нього підготовленою до багатьох викликів, які потребують гнучкості рішень та швидкої реакції. Згадаємо ж, чого, незважаючи на пандемію та викликані нею карантинні обмеження, нам разом вдалося досягти у році, що минає.

Життя до пандемії

У лютому VEKA потішила партнерів та клієнтів новиною про запуск на ринку одразу чотирьох нових відтінків палітри VEKA SPECTRAL: «Сірий», «Умбра», «Графіт» та «Білий». Разом із улюбленцем офіційних партнерів компанії та кінцевих споживачів — відтінком «Антрацит» — чудова п’ятірка з палітри унікального рішення за рахунок своєї ексклюзивності серйозно підсилила позиції компанії на ринку.

До березня ми встигли стати партнерами неординарної арт-події — виставки японських гравюр «Вікно в Японію», обрамленням для яких вперше в історії сучасного мистецтва стали рами з ПВХ-профілю VEKA SPECTRAL «Антрацит». А також провели кілька оффлайн-семінарів для партнерів з метою зміцнення їхніх позицій на ринку напередодні весняного сезону.



А потім новини понеслися лавиною. Перші тривожні новини про захворювання у світі. Перше перенесення глобальної виставки FENSTERBAU FRONTALE, на яку VEKA покладала особливі сподівання. Друге перенесення FENSTERBAU FRONTALE, а потім і взагалі відміна на 2020-й рік. Остання офлайн будівельна виставка в Україні в Одесі — VIRA Ukraine, де наші партнери продемонстрували найкращі продукти й професійні рішення — і після цього остаточний та безповоротній вихід усієї країни на суворий карантин.

Віконна галузь не стала виключенням — відповідно, перед виробниками ПВХ-профілю та компаніями-переробниками з’явилося нове завдання: трансформуватися і навчитися працювати в умовах, коли класичний контакт з клієнтом неможливий.

Онлайн мимоволі

Першими з інструментів, які VEKA оперативно впровадила в роботу в нових реаліях, стали професійні вебінари на різноманітні теми. За рік компанія провела десятки веб-конференцій та онлайн-семінарів з участю як представників VEKA, так і запрошених зовнішніх експертів: Guardian, Adeco, HAUTAU, WINKHAUS та інших. Одним із найяскравіших вебінарів стала екскурсія віртуальним стендом VEKA на FENSTERBAU FRONTALE, яку провели представники VEKA Україна. З допомогою 3D-візуалізації, глядачі змогли першими побачити новинки, які VEKA планувала гучно презентувати у Нюрнбергу, але пандемія суттєво відкоригувала плани.



Наступним кроком, завдяки якому VEKA випередила конкурентів мінімум на голову, стала унікальна пропозиція компанії для своїх офіційних партнерів: партнерські сайти.

Легкі і прості посадкові сторінки, розроблені у відповідності до фірмового стилю VEKA, містять максимум інформації для замовника і, що найцінніше, можливість ознайомитися з асортиментом і варіантами рішень, проконсультуватися, зробити попередній розрахунок, не виходячи з дому. Як ми всі пам’ятаємо, із березня по травень це було особливо актуально. Вже за перші кілька тижнів можливістю у стислі терміни розгорнути та наповнити контентом власні сайти скористалися десятки партнерів VEKA та їхніх дилерів.

Ще одним корисним інструментом для партнерів і дилерів став спеціально розроблений Telegram-бот, чий функціонал дозволяє за лічені секунди отримати доступ до необхідної інформації, щоб якісно і в повному об’ємі презентувати компанію VEKA та її рішення потенційному клієнту. Так само як і в особистому кабінеті на офіційному сайті veka.ua, партнерові чи дилерові доступна технічна документація, іміджева продукція, айдентика та інша інформація, що дозволяє здійснювати робочу діяльність навіть за відсутності під рукою комп’ютера чи ноутбука.

Й остаточним тріумфом VEKA у діджитал-просторі стала зміна стратегії розвитку офіційного YouTube-каналу компанії. Вже до кінця року на каналі з’явилося 22 нових і абсолютно унікальних відео, знятих виключно для VEKA Україна; кількість підписників перевищила 4000, а кількість загальних переглядів відео на каналі складає більше 1 млн. Актуальні теми як для партнерів, так і для покупців, легка й зрозуміла манера донесення інформації, якісні зйомка і монтаж, а також грамотна робота з оформлення кожного відео і каналу загалом зробили YouTube-канал VEKA Україна цікавим та корисним кожному глядачеві, який бодай раз та цікавився, як вимити вікна, відрегулювати стулку, самостійно замінити віконну ручку чи поставити дитячий замок.

Нові запуски в нових реаліях

Авжеж, новина про перенесення наймасштабнішої у світовій віконній галузі виставки FENSTERBAU FRONTALE на 2022 рік вельми засмутила всіх, хто збирався брати в ній участь — як в ролі глядачів, так і в ролі учасників. “Це не привід відмовлятися від презентації всіх новинок 2020 року”, — вирішили в VEKA AG і стали втілювати плани в життя. Із урахуванням нової реальності, звісно.

Однією з найгучніших глобальних прем’єр від VEKA став AluConnect. Інноваційна розробка представляє собою рішення, що об’єднало у собі найкращі властивості алюмінію та ПВХ. Дане рішення дозволяє використовувати технологію зварювання кутів, що вперше робить можливим промислове виробництво віконних блоків без кутових з'єднувачів та інших додаткових деталей. Також слід враховувати, що у виробництві металевих вікон, як і раніше, зберігається безліч ручних операцій; тим часом багато етапів виготовлення пластикових вікон вже значною мірою автоматизовані (для випуску в промислових масштабах). Таким чином, завдяки використанню вищезгаданої технології алюмінієві вікна можна виробляти набагато швидше та економічніше, ніж це робилося раніше.

А ось шанси побачити на власні очі ще одну глобальну новинку від VEKA українці мають неабиякі. Йдеться про інноваційну підйомно-розсувну систему VEKAMOTION. Модель, що розвиває основні якості свого знаменитого попередника, VEKASLIDE, привертає увагу ретельною продуманістю всіх акцентів та широкими можливостями у галузі техніки й дизайну. І, що найголовніше, дає можливість впустити до оселі ще більше світла завдяки зменшеним на 20% стулкам, які мають сучасний вигляд та підвищене світлопропускання. Перший зразок підйомно-розсувних дверей VEKAMOTION з’явився в Україні наприкінці листопада 2020 року. До того часу партнери VEKA вже поповнили свою бібліотеку знань про нову систему завдяки тематичним вебінарам від VEKA Україна — і відтепер повністю готові презентувати новинку українським клієнтам.

Ще однією важливою новиною 2020 року для тих, хто планує встановлювати нові вікна або ж міняти їх, стало розширення сімейства профілів VEKA системою TOPLINE. Виведення на ринок профільної системи VEKA TOPLINE стало чудовою можливістю для партнерів компанїі та їхніх дилерів запропонувати клієнтам ще більше варіантів рішень із нової профільної системи, яка поєднує в собі основні характеристики профілю преміум-класу, інноваційний дизайн та привабливу ціну.

Замість P.S.

«2020-й, насамперед, підкреслив, що можливості є завжди: слід лише знайти їм правильне застосування. Він став чудовим приводом переглянути стратегії розвитку та звернути увагу на інструменти, які раніше багатьма ігнорувалися — адже саме без них в умовах обмежень працювати було б просто неможливо. І ми віримо, що лише усвідомлені зусилля та наміри розвиватися і дарувати можливості партнерам та споживачам допоможуть подолати будь-які перепони і гідно вийти на новий рівень. Від імені всієї компанії VEKA Україна дякую, що були з нами цього року і хочу сказати «Спасибі!» за те, що продовжуєте йти з нами далі. Буде непросто, але однозначно цікаво й амбіційно!», — підбиває підсумок Генеральний директор VEKA Україна Йозефф Бекхофф.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 390 XX XX +380 44 390 9500
+380 44 390 XX XX 0800 303 305
Ідентифікатор: 21429