На нашу думку, на значне зниження настрою вплинули такі фактори:
- Призупинення Державної Програми «теплих кредитів» з огляду на закінчення коштів, виділених під неї.
- Зростання цін на комплектуючі, зокрема, на скло і метал, що у кінцевому підсумку позначилося на ціні на вікна у цілому. Виробники вікон зі свого боку намагалися мінімізувати зростання цін, але для дилерів більш важливий сам факт подорожчання, ніж «на скільки». Вікон продавати через це менше не стали, але «присмак залишився».
- Перші два місяці IV кварталу 2016 року показали досить високі продажі, але саме опитування проводилося наприкінці третього місяця, а до Нового року продажі падають завжди. Тож при відповідях на питання спрацював «ефект сьогоднішнього дня». З огляду на те, що перспективи продажів у I кварталі 2017 року, який традиційно є несезонним, не додали позитиву у настрої, і були отримані такі невисокі «Індекси настроїв».
Читайте також: Індекс настрою дилерів віконних компаній у ІІІ кварталі 2016 року
Індекс настрою дилерів віконних салонів у ІІ кварталі 2016 року
Індекс настрою дилерів віконних салонів в І кварталі 2016 року