На виставці Windo Lviv у вас було представлено багато зразків продукції, де використовуються цифрові технології. Як вдається продавати такі складні продукти, чи добре їх сприймають? Які завдання вони вирішують?
У цьому році багато хто скаржиться, що відбувається просідання віконного ринку. У нас, навпаки, невелике, але зростання є. Отже, інновації від компаній VEKA і Winkhaus, які ми впроваджуємо в кінцевому продукті, зрозумілі й популярні серед покупців.
Ви бачите сміливі рішення для розумних будинків, системи, які дозволяють підвищити комфорт і безпеку. Навіть під час кризи дорогі системи знаходять свого клієнта.
За моїми відчуттями якщо людина будує будинок своєї мрії, вона не повинна економити на вікнах. Ми якраз разом з партнерами переконуємо клієнтів у цьому. Дуже багато залежить від вікон. Високотехнологічний продукт створює в будинку комфорт, затишок і безпеку.
Які ваші основні ринки збуту?
Що стосується експорту, тут ми теж йдемо вперед і освоюємо нові ринки. Стабільно відбуваються постачання в Італію, Румунію. Відправили перші контейнери в Америку, проходимо сертифікацію за американською системою.
Як діджіталізація проявляється безпосередньо на виробництві?
Автоматизація із застосуванням сучасних технічних засобів стала однією зі складових нашого успіху. Це заповнення склопакетів інертним газом (ми 100% склопакетів заповнюємо інертним газом і працюємо тільки з цільногнутою дистанційною рамкою), ексклюзивне зварювання, яке зварює, загортаючи ламінацію.
Нова фурнітура від компанії Winkhaus, профільні системи від компанії VEKA роблять нашу продукцію ексклюзивною й нішовою.
Наскільки мають попит такі цифрові продукти, як датчики відкривання, системи контролю доступу?
Ми спостерігаємо, що популярність таких систем зростає з кожним місяцем. Люди стали розуміти, що можна убезпечити свою родину і майно. Особливою популярністю користуються датчики на злом, інтегровані у вікно. Клієнтам подобається, що датчик не видно, немає проводів.
Сумно бачити дорогі вікна з однією глухою стулкою. Це проблема не замовника, який будував будинок, а компанії, яка продавала вікно. Це означає, що клієнта не зуміли переконати, що таке вікно буде не зручним в експлуатації.
За роки роботи ми зуміли створити команду, яка працює на одну мету. Наші партнери поділяють ідею продажу якісних, високотехнологічних, нішових вікон, які відповідають всім сучасним вимогам: енергозбереження, безпека, комфорт і естетичне виконання.