«Вікно Плюс»: попит на smart вікна зростає

«Вікно Плюс»: попит на smart вікна зростає

Сергій Ведерніков, директор компанії «Вікна Плюс», про розумні вікна та організацію виробництва

Попит на технологічні вікна в Україні зростає, люди все більше уваги приділяють безпеці, комфорту та енергозбереженню. Чому так відбувається, і як організовано виробництво вікон у компанії «Вікно Плюс», в інтерв’ю платформі OKNA.ua розповів її директор Сергій Ведерніков.

Інтерв'ю з Сергієм Ведерніковим, директором компанії «Вікно Плюс»
Сергій Ведерніков, директор компанії «Вікно Плюс» (ліворуч), Андрій Лесьо, засновник і CEO OKNA.ua (праворуч) Фото: OKNA.ua

На виставці Windo Lviv у вас було представлено багато зразків продукції, де використовуються цифрові технології. Як вдається продавати такі складні продукти, чи добре їх сприймають? Які завдання вони вирішують?

Сергій Ведерніков:
Ми позиціюємо себе як компанію преміум сегменту, не женемося за масовістю і віддаємо перевагу інноваційним продуктам. На виставці ми показали зразки продукції, які чітко демонструють, як можна поєднати минуле з майбутнім. Це саме той продукт, який має попит серед замовників.

У цьому році багато хто скаржиться, що відбувається просідання віконного ринку. У нас, навпаки, невелике, але зростання є. Отже, інновації від компаній VEKA і Winkhaus, які ми впроваджуємо в кінцевому продукті, зрозумілі й популярні серед покупців.

Ви бачите сміливі рішення для розумних будинків, системи, які дозволяють підвищити комфорт і безпеку. Навіть під час кризи дорогі системи знаходять свого клієнта.

За моїми відчуттями якщо людина будує будинок своєї мрії, вона не повинна економити на вікнах. Ми якраз разом з партнерами переконуємо клієнтів у цьому. Дуже багато залежить від вікон. Високотехнологічний продукт створює в будинку комфорт, затишок і безпеку.

Які ваші основні ринки збуту?

Сергій Ведерніков:
Традиційно продаємо в основному на Західній Україні. Але цього року відкрили для себе нові ринки Одеси, Херсона та Миколаєва. Я не очікував, наскільки успішними будуть продажі там. Виявляється, така продукція популярна і в південних регіонах України.

Що стосується експорту, тут ми теж йдемо вперед і освоюємо нові ринки. Стабільно відбуваються постачання в Італію, Румунію. Відправили перші контейнери в Америку, проходимо сертифікацію за американською системою.

Як діджіталізація проявляється безпосередньо на виробництві?

Сергій Ведерніков:
Ми почали процес автоматизації виробництва ще тоді, коли ніхто не вірив, що в Україні може з'явитися брак робочої сили. Сьогодні трудовий ресурс дорогий і в дефіциті. У нас же багато процеси автоматизовані.

Автоматизація із застосуванням сучасних технічних засобів стала однією зі складових нашого успіху. Це заповнення склопакетів інертним газом (ми 100% склопакетів заповнюємо інертним газом і працюємо тільки з цільногнутою дистанційною рамкою), ексклюзивне зварювання, яке зварює, загортаючи ламінацію.

Нова фурнітура від компанії Winkhaus, профільні системи від компанії VEKA роблять нашу продукцію ексклюзивною й нішовою.

Наскільки мають попит такі цифрові продукти, як датчики відкривання, системи контролю доступу?

Сергій Ведерніков:
Ними користуються в комплексі. Ми придбали у компанії Lisec повноформатну машину для нарізання триплекса, можемо різати протизламний триплекс. Склопакети з протизламним триплексом необхідно застосовувати з протизламною фурнітурою і такими системами захисту, як датчики безпеки. Тільки коли це все в комплексі реалізовано у вікні, його рівень захисту від злому надає час, щоб встигла спрацювати сигналізація і приїхала бригада охорони.

Ми спостерігаємо, що популярність таких систем зростає з кожним місяцем. Люди стали розуміти, що можна убезпечити свою родину і майно. Особливою популярністю користуються датчики на злом, інтегровані у вікно. Клієнтам подобається, що датчик не видно, немає проводів.

Сумно бачити дорогі вікна з однією глухою стулкою. Це проблема не замовника, який будував будинок, а компанії, яка продавала вікно. Це означає, що клієнта не зуміли переконати, що таке вікно буде не зручним в експлуатації.

За роки роботи ми зуміли створити команду, яка працює на одну мету. Наші партнери поділяють ідею продажу якісних, високотехнологічних, нішових вікон, які відповідають всім сучасним вимогам: енергозбереження, безпека, комфорт і естетичне виконання.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще