У рамках зустрічі Оксана Царалунга поділилася новітньою методикою, яка допоможе менеджерам по-новому збудувати свою роботу з клієнтами. Акцентувала увагу на комунікаціях з клієнтами та відпрацювала текстові скрипти, завдяки яким представники компанії зможуть найчіткіше збудувати бесіду з клієнтом, зацікавити асортиментом і переконати його зробити правильний вибір, як під час особистої зустрічі, так і в телефонній розмові. Пояснила, як правильно "подати" запропонований товар, щоб не перевантажити замовника зайвою інформацією, а розповісти про саму ідею придбання світлопрозорої конструкції.
Бізнес-тренер відповідала на питання, допомагала розібратися і знайти правильні рішення в складних ситуаціях, які трапляються на практиці.
Учасники тренінгу отримали хороший поштовх для особового зростання та осмислення не лише нових принципів в роботі, але й життя в цілому.