Компанія VEKA Ukraine починає весняну рекламну кампанію. Компанія VEKA Ukraine, українська дочірня компанія VEKA AG, світового лідера та експерта в області віконних технологій, починає нову комунікаційну кампанію. Її особливістю є висока ступінь інтенсивності і активне використання нових медіа, що дозволяють досягти дуже високих показників охоплення по всім сегментам цільової аудиторії.
"Мета кампанії - підтримати наших партнерів-переробників в Україні, це для нас найважливіше. Основу кампанії складе розміщення рекламних роликів в ефірах каналів групи "1+1", в поєднанні зі спонсорськими можливостями "Інтер", - зазначає керівник комунікаційного департаменту VEKA Сергій Єльників. - Нашим партнером в цьому році залишається Ігор Кондратюк, популярний шоумен і артист, з яким VEKA має досвід успішної співпраці".
Крім прямого розміщення, VEKA буде брати участь у проекті ТЕПЛО.UA, виробленого і трансльованого каналом "ЕРА", використовуючи широкі можливості різноманітних інтеграцій та експертних коментарів. Крім телебачення VEKA активно використовує розміщення в Інтернеті. "Обрана нами стратегія активного входження в цифрові формати підтверджує свою успішність і приносить відчутні результати, - коментує керівник Digital-проектів VEKA Роман Конончук. - Вибрані нами інструменти дозволяють зробити комунікацію більш адресною, уникати "порожніх попадань".
Якщо вікна - то VEKA!
17 квіт. 2024 р.
9 лют. 2022 р.
11 січ. 2022 р.
4 січ. 2022 р.
29 груд. 2021 р.
22 груд. 2021 р.
20 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.