Оксана Царалунга: «З клієнтом потрібно бути чесним»

Оксана Царалунга: «З клієнтом потрібно бути чесним»

Відпрацювання навиків взаємодії з клієнтом, формування моделі іміджу менеджера і його нового «почерку», як фахівця, оригінальне представлення продукції - про це говорилося під час тренінгу на тему «Модульність текстових скриптів. Майстерність комунікацій, як виявлення ефективності сучасних продажів», який відбувся 24 та 25 травня на території заводу ТМ «ВікноПлюс» в Кам"янці-Подільському.

Оксана Царалунга – керівник корпоративного центру навчання «VEKA Professional», незмінний і улюблений тренер дилерів ТМ «ВікноПлюс», як завжди захопила в інформаційний «полон» учасників семінару. Тож упродовж двох днів дилери вправлялися в майстерності ведення діалогів з потенційними покупцями, вчилися мистецтву переконання й аналізували свої комунікаційні помилки.
Головний меседж, який фахівець донесла до присутніх, - «клієнта не потрібно навантажувати технологічною характеристикою продукції, а знайти доступні і переконливі слова переваг. Найважливіше – з клієнтом завжди потрібно бути чесним».
Додаткову інформацію присутнім надали гості тренінгу.
Нову продукцію компанії «VEKA» 2016 року – алюмінієві накладки на профільну систему SOFTLINE 70 нестандартних кольорів - представив Сергій Губка, торговий представник «VEKA Україна» в Західному регіоні. Ця унікальна торгова пропозиція захищає виріб від агресивного зовнішнього середовища, збільшує термін комфортної експлуатації вікна і є оригінальною завдяки цікавому кольоровому рішенню.
Регіональний менеджер ТОВ «СВП Компанії ЛТД» Андрій Клименко ознайомив з додатковими системами контролю і доступу для дверей.
Завершилось навчання оглядовою екскурсією на заводі з виготовлення склопакетів ТМ «ВікноПлюс».
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 97 033 XX XX +380 97 033 0003
Ідентифікатор: 16962