Відпрацювання навиків взаємодії з клієнтом, формування моделі іміджу менеджера і його нового «почерку», як фахівця, оригінальне представлення продукції - про це говорилося під час тренінгу на тему «Модульність текстових скриптів. Майстерність комунікацій, як виявлення ефективності сучасних продажів», який відбувся 24 та 25 травня на території заводу ТМ «ВікноПлюс» в Кам"янці-Подільському.
Оксана Царалунга – керівник корпоративного центру навчання «VEKA Professional», незмінний і улюблений тренер дилерів ТМ «ВікноПлюс», як завжди захопила в інформаційний «полон» учасників семінару. Тож упродовж двох днів дилери вправлялися в майстерності ведення діалогів з потенційними покупцями, вчилися мистецтву переконання й аналізували свої комунікаційні помилки.
Головний меседж, який фахівець донесла до присутніх, - «клієнта не потрібно навантажувати технологічною характеристикою продукції, а знайти доступні і переконливі слова переваг. Найважливіше – з клієнтом завжди потрібно бути чесним».
Додаткову інформацію присутнім надали гості тренінгу.
Нову продукцію компанії «VEKA» 2016 року – алюмінієві накладки на профільну систему SOFTLINE 70 нестандартних кольорів - представив Сергій Губка, торговий представник «VEKA Україна» в Західному регіоні. Ця унікальна торгова пропозиція захищає виріб від агресивного зовнішнього середовища, збільшує термін комфортної експлуатації вікна і є оригінальною завдяки цікавому кольоровому рішенню.
Регіональний менеджер ТОВ «СВП Компанії ЛТД» Андрій Клименко ознайомив з додатковими системами контролю і доступу для дверей.
Завершилось навчання оглядовою екскурсією на заводі з виготовлення склопакетів ТМ «ВікноПлюс».
Оксана Царалунга: «З клієнтом потрібно бути чесним»
23 жовт. 2019 р.
16 черв. 2017 р.
8 трав. 2017 р.
24 квіт. 2017 р.
14 квіт. 2017 р.
22 січ. 2017 р.
30 груд. 2016 р.
10 груд. 2016 р.
20 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.
29 лист. 2024 р.
29 лист. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.