Відпрацювання навиків взаємодії з клієнтом, формування моделі іміджу менеджера і його нового «почерку», як фахівця, оригінальне представлення продукції - про це говорилося під час тренінгу на тему «Модульність текстових скриптів. Майстерність комунікацій, як виявлення ефективності сучасних продажів», який відбувся 24 та 25 травня на території заводу ТМ «ВікноПлюс» в Кам"янці-Подільському.
Оксана Царалунга – керівник корпоративного центру навчання «VEKA Professional», незмінний і улюблений тренер дилерів ТМ «ВікноПлюс», як завжди захопила в інформаційний «полон» учасників семінару. Тож упродовж двох днів дилери вправлялися в майстерності ведення діалогів з потенційними покупцями, вчилися мистецтву переконання й аналізували свої комунікаційні помилки.
Головний меседж, який фахівець донесла до присутніх, - «клієнта не потрібно навантажувати технологічною характеристикою продукції, а знайти доступні і переконливі слова переваг. Найважливіше – з клієнтом завжди потрібно бути чесним».
Додаткову інформацію присутнім надали гості тренінгу.
Нову продукцію компанії «VEKA» 2016 року – алюмінієві накладки на профільну систему SOFTLINE 70 нестандартних кольорів - представив Сергій Губка, торговий представник «VEKA Україна» в Західному регіоні. Ця унікальна торгова пропозиція захищає виріб від агресивного зовнішнього середовища, збільшує термін комфортної експлуатації вікна і є оригінальною завдяки цікавому кольоровому рішенню.
Регіональний менеджер ТОВ «СВП Компанії ЛТД» Андрій Клименко ознайомив з додатковими системами контролю і доступу для дверей.
Завершилось навчання оглядовою екскурсією на заводі з виготовлення склопакетів ТМ «ВікноПлюс».
Оксана Царалунга: «З клієнтом потрібно бути чесним»
23 жовт. 2019 р.
16 черв. 2017 р.
8 трав. 2017 р.
24 квіт. 2017 р.
14 квіт. 2017 р.
22 січ. 2017 р.
30 груд. 2016 р.
10 груд. 2016 р.
13 лист. 2024 р.
12 лист. 2024 р.
9 лист. 2024 р.
6 лист. 2024 р.
5 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
Сьогодні 15:55
20 лист. 2024 р.
20 лист. 2024 р.